sábado, 21 de septiembre de 2013

Estralurtarrak

Kaixo, ikasle agurgarriak:
      Hauxe duzue aurten erabiliko dugun blog berria. Elkarren berri izateko eta elkarri informazioa igortzeko tokia da. Blog honetara bidaliko dituzue zuen idazlanak. Eta besterik gabe, kurtso berria abiaraziko dugu.
        Hasteko, estralurtarrei buruzko iritzi artikulu bat idatzi behar duzue. Horretarako, klasean partekatutako hautaproba irakurri (http://www.gaur8.info/edukiak/20071020/43994/Allen-teleskopio-sarea-alien-en-bila), egun hauotan gelan landu ditugun baliabide pragmatikoak eta gramatikalak hartu, gure unibertsoan barriderik ote dugun geure buruari galdetu, eta iritzia eman beharko dugu.


24 comentarios:

  1. Estralurtarrak

    Nik uste dut idea ona dela. Nik ez dakit estralurtarrak bizi dira ala ez, baino ona da aurkitzea. Auzkalo dauden beste planetan. Gaur egun ez dugu inork aurkitzen.
    Gure lurra oso beteta dago, jende asko bizitzen gara eta beharko dugu beste planeta bat joateko eta han bizitzeko. Ba beste planeta bat ezagutzen badugu han posible da bizitzea eta gure irtenbidea izango da. Orduan estralurtarrak gure bizilagunak izango dira eta elkarrekin bizi idea ona izango da guztientzat.
    Guk haiei gure teknología irakasteko diegu eta haiek guri unibertsoari buruz erakusten digute.
    Agian egun batean joango gara beste planetarra baino orain amets bat da eta nahiko daukagu gure lurrarekin.
    PABLO ZAMORA ALVAREZ

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. bizi dira
      baino
      auzkalo
      beste planetan
      inork aurkitzen
      bizitzen gara
      ba
      ezagutzen badugu/posiblea da
      erakusten digute
      beste planetarra

      Eliminar
    2. Nik uste dut idea ona dela. Nik ez dakit estralurtarrak bizi diren ala ez, baina ona da aurkitzea. Auskalo dauden beste planeta batean. Gaur egun ez dugu inor aurkitzen.
      Gure lurra oso beteta dago, jende asko bizi gara eta beharko dugu beste planeta bat joateko eta han bizitzeko. Ba beste planeta bat ezagutzen badugu posiblea da han bizitzea eta hori gure irtenbidea izango da. Orduan estralurtarrak gure bizilagunak izango dira eta elkarrekin bizi idea ona izango da guztientzat.
      Guk haiei gure teknología erakutsiko diegu eta haiek guri unibertsoari buruz erakutsiko digute.
      Agian egun batean joango gara beste planeta batera baina orain amets bat da eta nahiko daukagu gure lurrarekin.
      PABLO ZAMORA ALVAREZ

      Eliminar
  2. Irubidebatx1: Estralurtarrak. Itziar Trincado Delgado.
    Jende askok pentsatzen du espazioan estralurtarrak daudela. Batzuk esaten dute ikusi dituztela zerutik egan egiten baina nik ez dut uste existitzen direnik.
    Pelikuletan agertzen dira mota askotako estralurtarrak: urdinak, berdeak, artikulazio askorekin... baina benetako bat ikusi dugu noizbait? Ez.
    Askotan telebistan atera dira OVNI-ak eta horrelako gauzak, baina inoiz ikusi ditugu hurbiletik. Nire ustez, hori guztia muntatze bat da dirua ateratzeko eta gendeari beldurra eragiteko. Gainera diru asko gastatzen da instalazioetan estralurtarrak bilatzeko. Zergatik ez dugu erabiltzen diru hori beste gauza batzuetarako? Adibidez: gaixotasun baten sendaketa bilatzeko, hirugarren munduko herrialdeak laguntzeko... Ez ditugu estralurtarrik behar.
    Gainera, existituko balira gurekin ukipenean garriko lirateke, eta nik oraindik ez dut horrelakorik ikusi, goian esan dudan bezala.
    Amaitzeko, erran nahi dut ez dudala nire iritzia aldatuko: estralurtarrak ez dira existitzen, ez da beharrezkoa estralurtarrak sortzea eta importanteena, estralurtarretan ematen den dirua beste arazoetan inbertitu ahal genuke.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Batzuk
      egan
      existitzen
      artikulazio askorekin
      inoiz ikusi ditugu
      gendeari
      herrialdeak laguntzeko
      ez ditugu estralurtarrik
      ukipenean
      importanteena
      beste arazoetan

      Eliminar
  3. Kaixo, irakasleak, ikasleak eta beste munduko jendea, gaur hitz egingo dizuet esrralurtarrei buruz:
    Jende asko pentsatzen du errealak direla, baina nire ustez ez dira errealak, orain esango dizuet zergatik. Lehenengo, nola egongo dira beste izaki bizidunak beste leku batean guk jakin gabe? Arraroa da pentsatzea hori zeren eta guk azkarrak garenez badakigu ez daudela beste izaki bizidunak bizitzen beste leku batean.
    Baina beno, jendea esaten du estralurtarrei buruz errealak direla pentsatzen dutelako ikusi dituztela estralurtarreko ontziak, baina pentsatzen, arraroa da hori ikustea...
    Orain, zientifikoek esaten dute ikusi dituztela estralurtarrak teleskopio handiekin. Agian, teleskopio horiek badaude izkutatutak NASAn edo beste leku batean. Agian, beraiek badakie efia eta ez dute nahi esatea egia ez dutelako nahi guk egotea beldurrarekin. Beraiek nahi dute guk egotea lasai eta ez edukitzea beldurra.
    Baina nire ustez estralurtarrak gezurkeri bat da, beno, orain espero dut zuek pentsatzea gai honetan.
    Nire agurrak.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. beste munduko jendea
      esrralur...
      jende asko pentsatzen du
      beste izaki bizidunak
      hori zeren
      guk azkarrak garenez
      beste izaki bizidunak
      bizitzen
      jendea esaten du
      estralurtarren ontziak
      baina pentsatzen
      izkutatutak
      badakie efia
      guk egotea beldurrarekin
      guk egotea
      ez edukitzea beldurra
      ustez estralur...
      gezurkeri
      gai honetan
      nire agurrak

      Eliminar
  4. ESTRALURTARRAK



    Atzo irakurri nuen estralurtarrei buruz arikulu bat, oso interesgarria zen. Arikulu hau esaten zuen Kalifornian irrati-teleskopio asko jarri dituztela bizi estralurtarraren arrastroak topatzeko. Gero erabaki zuten telescopio txikiak egiteko merkeagoak zirelako.

    Haiek benetan uste dute estraturtarraren arrastroak aurkitu behar dituztela, baina nik ez dut uste hori lortuko behar dutela.
    Nire ustes, oso zaila da estralurtarrei buruz ikertzea zeren eta ez dakigu ezer beraiei buruz.
    Balin badago edo zein bizitza ezpazioan ez dugu aurkituko bakarrik zerura begiratzen, atera behar gara ezpaziora adimen askorekin eta berotasun askorekin, horretarako ikasi behar dugu asko etorkisunean gauza gehiago dakiteko gure inguruari buruz.

    Esan dut bezala nire ustes oso zaila da estralurtarrei buruz ikertzea baina es dut esan ezinezkoa dela. Oso neketsua eta luzea izango da esperientzia baina lortzen badute arrakasta asko izango dute eta egunkarian aterako dira egunero lurrako leku guztietan, eta lortzen ez badute zailatu eta zailatu beharko dira bere helburua lortzeko.




    Adriana Soler Batx1.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. arikulu
      hau
      erabaki...egiteko
      estraturtarraren
      Nire ustes
      ez dakigu
      Balin
      edo zein
      dakiteko
      Esan dut bezala
      es
      zailatu eta zailatu
      etorkisunean

      Eliminar
    2. ZUZENKETA.
      Atzo irakurri nuen estralurtarrei buruz arikulu bat, oso interesgarria zen. Arikulu honek esaten zuen Kalifornian irrati-teleskopio asko jarri dituztela bizi estralurtarraren arrastroak topatzeko. Gero erabaki zuten telescopio txikiak egitea merkeagoak zirelako.
      Haiek benetan uste dute estraturtarren arrastroak aurkitu behar dituztela, baina nik ez dut uste hori lortuko behar dutela.
      Nire ustez, oso zaila da estralurtarrei buruz ikertzea zeren eta ez dakigunez ezer beraiei buruz.
      Baldin badago edozein bizitza ezpazioan ez dugu aurkituko bakarrik zerura begiratzen, atera behar gara ezpaziora adimen askorekin eta berotasun askorekin, horretarako ikasi behar dugu asko etorkizunean gauza gehiago jakiteko gure inguruari buruz.
      Esan dudan bezala nire ustes oso zaila da estralurtarrei buruz ikertzea baina ez dut esan ezinezkoa dela. Oso neketsua eta luzea izango da esperientzia baina lortzen badute arrakasta asko izango dute eta egunkarian aterako dira egunero lurrako leku guztietan, eta lortzen ez badute sailatu eta sailatu beharko dira bere helburua lortzeko.


      Eliminar
  5. MARTE

    Atzo irakurri nuen artikulu bat Martiri buruz.
    Artikulua jartzen du Martera astronautak joango direla. Martera joango dira argazkiak ateratzeko eta planeta hau esagutzeko.
    Nik uste dut astronautak hilko direla zientzia es dagoelako oso prestatuta.
    Urte batzuk pasa eta gero, zientzia hobeto izango da eta ikertzaileak gehiago jakingo dute.
    Ikertzaileak esaten dute Marte beroa dela baina ez dakite zenbat gradu dauden.
    Marte Elurra baino handiagoa da eta harri asko dauzka. Argazkiak Marte bizitza balin badago jakiteko dira. Nire ustez Marten bizitza aurkituko dute zeren eta Elurra bezalakoa delako.
    Ikertzaileak pensatzen dute estralurtarrek beste hizkuntza hitz egingo dituela baina ez dakite ziur. Espero dut dena ongi ateratzea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. buruz
      artikulua
      ateratzeko...esagutzeko
      es
      hobeto
      ikertzaileakArgazkiak Marte bizitza balin badago jakiteko dira
      ikertzaileak
      zeren...delako
      ikertzaileak
      beste hizkuntza hitz egingo dituela

      Eliminar
  6. ESRTRALURTARRAK

    Ni pentsatzen dut espazioetan estralurtarrak asko dagoela, eta beste planetan bizi direla.

    Nik uste dut beste planeta urrun batzuetan, adividez Saturno, bizi extraterrestrea egongo dela, baina oraindik zientzia ez dago aurreratua hori jakiteko…


    Niri gustatu zitzaidan beste planetako extraterrestreak lurrara etortzea, beraien lagunak egiteko eta bere planeta bisitatzeko.

    Nik uste dut pertsonak exrtralurtarreko gauzak kultura eta ohiturak ikasi behar dugu, eta extralurtarrarik personako gauzak cultura eta ohiurak baita ere.

    Baina extralurtarrak bakean ez bazuten bizitzen, dena gaiztoa izango dela, exrtalurtarrak pertsonarekin borrokatzeko egongo direlako eta lurrezko pertsonak desagertuko zirelako.


    REBECA ZARRALUQUI ROS 1º A BACHILLER

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ni
      estralurtarrak askoadividez
      Saturno, bizi extraterrestrea
      gustatu zitzaidan

      extraterrestreak lurrara
      pertsonak exrtralurtarreko gauzak kultura eta ohiturak ikasi behar dugu
      extralurtarrarik personako gauzak cultura eta ohiurak baita ere.

      Baina extralurtarrak bakean ez bazuten bizitzen, dena gaiztoa izango dela, exrtalurtarrak pertsonarekin borrokatzeko egongo direlako eta lurrezko pertsonak desagertuko zirelako.

      Eliminar
  7. ESTRALURTARRAK

    Bingen Goñi Tirapu.

    Gizon- emakumeak orain dela urte asko bere buruari galdetu diote espazioan bakarrik bizi bagaren. Galdeko honek erantzuna subjetibo izango da, zientziak ez duelako erantzun eta posible baldin bada inoiz erantzun fidagarri batek aurkitzeko.

    Orduan, zientifikoen eta astronomoen ikerketak erakutsi digute ez daudela planeta bizitzako kondizioak gaitasuna eman digula; beraz seguru balitz inoizek topatuko dugula estralurtar batzuekin.

    Beraz, nik uste dut estralurtarred ez daudena eta ezin dutela existitzen. Existituo baldin bazarete, adibidez, guk froga batzuek edukiko ditugu eta haiek, adibidez berriz, gurekin kontaktuak jarriko dute; eta guk bakarrik dauzkagu testimonio zalantzazko batzuek.

    Amaitzeko esango dizuet espekulatzea gauza bat dela, estralurtarreni buruz, ba gizon batek estralurtarrak ikusi ditu edo beste istorio batzuekin baino gauza importanteena da, oraintxe bertan, ez dauzkagula edozein arrazioak erakutsi diegu estralurtarrek existitzen badaudela.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gizon-emakumeak
      galdeko
      izango da
      posible baldin bada inoiz erantzun fidagarri batek aurkitzeko.
      ez daudela planeta bizitzako kondizioak gaitasuna eman digula
      inoizek topatuko dugula estralurtar batzuekin.
      estralurtarred ez daudena eta ezin dutela existitzen
      Existituo baldin bazarete
      froga batzuek
      kontaktuak jarriko dute
      batzuek
      ikusi ditu
      ez dauzkagula edozein arrazioak erakutsi diegu estralurtarrek existitzen badaudela.
      ikerketak

      Eliminar
  8. Irubidebatx1: Estralurtarrak. Itziar Trincado Delgado. ZUZENKETA
    Jende askok pentsatzen du espazioan estralurtarrak daudela. Batzuek esaten dute ikusi dituztela zerutik hegan egiten baina nik ez dut uste estralurtarrak direnik.
    Pelikuletan agertzen dira mota askotako estralurtarrak: urdinak, berdeak, artikulazio asko dituztenak... baina benetako bat ikusi dugu noizbait? Ez.
    Askotan telebistan atera dira OVNI-ak eta horrelako gauzak, baina inoiz ez ditugu ikusi hurbiletik. Nire ustez, hori guztia muntatze bat da dirua ateratzeko eta jendeari beldurra eragiteko. Gainera diru asko gastatzen da instalazioetan estralurtarrak bilatzeko. Zergatik ez dugu erabiltzen diru hori beste gauza batzuetarako? Adibidez: gaixotasun baten sendaketa bilatzeko, hirugarren munduko herrialdeei laguntzeko... Ez ditugu estralurtarrak behar.
    Gainera, existituko balira gurekin arremanean garriko lirateke, eta nik oraindik ez dut horrelakorik ikusi, goian esan dudan bezala.
    Amaitzeko, erran nahi dut ez dudala nire iritzia aldatuko: estralurtarrak ez dira existitzen, ez da beharrezkoa estralurtarrak sortzea eta garrantzitzuena, estralurtarretan ematen den dirua beste arazo batzuetan inbertitu ahal genuke.

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez, estralurtarrak egon daiteke beste planeta batean, adibidez, Marten.. zereneta komprobatuta dago Marten ura dagoela. Guk ezin dugu jakin existitzen direla ala ez.
    Cientifikoak ikasten ari dira estralurtarreko existentzia. Pertronak iritzi desberdinak dute.. Batek esaten dute estralurtarrak ez direla. Izango balitz, etor lirake gure planetara.. edo keinu batzuk eman. Beste jendea esaten du estralurtarrak direla zereneta Marten ura dago eta hori esaten du bizitza dagoela. Eta beste jendeak zalantzak dauka, posiblea delako beste bizitza egotea beste planetan

    ResponderEliminar
  10. egon daiteke
    zereneta
    direla ala ez
    Cientifikoak ikasten ari dira
    estralurtarreko
    pertronak
    dute
    Batek esaten dute estralurtarrak ez direla.
    lirake
    eman
    beste jendea
    zereneta...dago
    hori
    dauka
    beste planetan

    ResponderEliminar
  11. Denok dakigunez, beti egon da zalantzan estralurtarren teoría.Batzuk existitzen direla diote eta beste batzuk ezetz, bainan frogarik al daude? Lekuko batzuen argudioak bildu ditugu informazio gehiagoren bila.
    Herri bateko auzokoak gertakizun arraro baten lekukoak izan ziren. Arratsaldea zen, 7ak gutxi gorabehera, OVNI bat zerua zeharkatu zuenean. Auzokoak zioten ez zutela inoiz halakorik ikusi eta liluraturik gelditu zirela. Hau az da lehen kasua, herri horren inguruko auzoetan hainbat lekukok berdina zioten.
    Ez dakite egia ala gezurra den, auzokide gehienok ez zuten ezer ikusi. Kontrako argudioak berez, baita bildu ziren. Ikerketa baten arabera, gehienok ez dutela estralurtarretan sinisten ikusi zen. %79ak aitortzen du ez duela istorio hauetan sinisten.
    Hau dela eta, ondorio batera heldu naiz. Estralurtarrak egonen balira ez ziren honaino ailegatuko, beraz, ez dira existitzen. Lekuko hauek ez zuten ongi ikusiko eta istorio arraroak asmatuko zituzten.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. teoria
      batzuk existitzen
      beste batzuk
      bainan frogarik al daude
      OVNI bat
      auzokoak
      berdina
      gehienok
      berez, baita
      gehienok
      estralurtarretan
      %79ak
      ez ziren

      Eliminar
  12. ESTRALURTARRAK.

    Ángela Abad.

    Zorzalean (Kolombian), jakinarazi dute beltza eta dirdaitsu begi gizonek handiak ikusi. Herritarek dute esan "gauzak dirdaitsu horiek.". Izaki misteriotsuak lehen aldiz aipatu zuen azaroaren 2012an.
    Herritar esan du hagaldatu dutela. Emakume bat esan du bera galdetu dute nor izan zen, baina ez duela erantzun. Beste emakume bat esan du haiek berarekin hitz egin didatela, ura galdetu zuela eta labur bat ematen dutela.
    Beltzez gizon misteriotsu gaia dira bertarako biztanle guztiek bermatuak.
    Nire ustez egia izan daiteke estralurtarrak daudela. Ez dago ebidentzia ez dela bere exixtentzia negates.
    Unibertso oso handia da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. beltza eta dirdaitsu begi gizonek handiak ikusi
      "gauzak dirdaitsu horiek."
      Izaki misteriotsuak lehen aldiz aipatu zuen azaroaren 2012an.
      Herritar esan du hagaldatu dutela.
      Emakume bat esan du
      bera galdetu dute nor izan zen,
      Beste emakume bat esan du
      hitz egin didatela,
      labur bat
      Beltzez gizon misteriotsu gaia dira bertarako biztanle guztiek bermatuak.
      daudela
      Ez dago ebidentzia ez dela bere exixtentzia negates.
      Unibertso

      Eliminar
  13. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar