domingo, 30 de noviembre de 2014

Auzoko aldizkaria

-12-
IDAZMENA
Egitekoa:
Zuzendariari gutuna. Auzoko/ herriko aldizkarira gutuna bidali.
Egun batzuk eman dituzu oporretan. Era guztietako arazoak izan dituzu, bai
bidaian zehar eta baita egon zaren lekuan ere.
Bidaia agentzian erreklamazioa egin duzu, baina ez dizute kasurik egin.
Orain gertatutakoa salatu nahi duzu eta herriko edo auzoko aldizkari batera gutuna
idaztea bururatu zaizu.
Aldizkariko atal honetara bidali zure gutuna:
>>
zuzendariari
Auzoko aldizkariak irakurleen eskutitzak plazaratzen ditu. Helbide honetara bidali behar dira, izena eta herria adierazita:
Auzoko aldizkaria, kale nagusia, 35667.iritzia@auzoko.info.

8 comentarios:

  1. Kaixo Zuzendari jauna:
    Dakizuenez, klasekoek egon gara oporretan benidorm-en eta beno arazo pillo bat izan dugu.
    Ailegatu genuenean, joan ginen hotelera eta oso polita zen, joan ginen gure logeletara eta bakarrik zegoen ohe bat. Hori arazo larri bat zen zeren eta joan behar genuen rezepziora kexatzeko hori buruz. Azkenean beste ohe bat eman zidan eta lo egin nuen ia ia ongi, baina hori ez zen bakarra, hurrengo egunetan, joan ginen jatera eta hotelekoek esan zuten ezin gneuen jan zeren eta ez geneukalako permisurik jateko hor. Mesadez zuzendari jauna itzuli ezazu gure dirua, ez gaude pozik

    Agurrak, Daniel Trincado.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Klasekoek egon gara
      beni
      pillo
      ailegatu genuenean,
      esaldiaren ordena
      rezepziora
      honi buruz
      esan zuten ezin genuen
      zeren eta ..lako
      jauna itzuli

      Eliminar
  2. Auzoko Aldizkaria.

    Arratsaldean zuzendari jauna:
    Informatzeko ni joan dela oporretan nire bikotearekin Erroma eta hartu oso haserretu nahi nuke.
    Nire bikotearekin eta ni Erromara joan zen Pazko oporrak pasatzeko zure bidaia-enpresa batekin, iristean orduko bidaiaren ondoren luze genuen kontatu ez ginen gelak erregistraturiko pertsonen zerrendan ezin izan dugu finkatu eta hotel hau erreserba egin dugulako.
    Etxera itzuli gara joan ginen bidaia enpresari eta itxi egin zuten, bere enpresa porrot burutik.
    Munduko maitasun guztiagatik, nire dirua atzera eta aurrera itzultzeko autobusez eskatzen dizut, alferrikako gastu bat izan da zure enpresaren izan ez balitz itxi gisa.

    ResponderEliminar
  3. Arratsalde onn zuzendari jauna:
    Hasteko esan behar dut nire bikotekidea eta biok oporretan Erromara joan ginela, eta atsekabe handia hartu genuela.
    Nire bikotea eta biok Erromara joan ginen Pazko oporrak pasatzera, Ipurdi Arin bidaia-enpresarekin, Hotelera iristean, esan ziguten ez genuela han inongo aukerarik ostatu hartzeko, aurretik erreserbarik egin ez genuelako.
    Etxera itzuli, eta bidaia enpresara joan ginen eta ikusi dugu enpresa itxi egin dutela, iruzur bat zelako.
    Beraz, gutun hau idazten dizuet zuek jakinaren gainean jartzeko, halako iruzurrak gero eta arruntagoak baitira.
    Aidetasunez, Esther Monasterio.

    ResponderEliminar
  4. Zuzendari jauna,
    Oso gai interesgari bati buruz hitz egin nahi ditut, eta espero nuen zure aldizkarian zerbait idazteko. Auzoko gazte taldearekin bidai bat egin nuen eta arazo asko genuen.

    Beno hasiko naiz, Donostira joango genuen bost egun hondartzan egoteko, baina autobua Txantreara ailegatu zenean txoferra esan genion villaconejos-ra joango ginela. Denok pentsatu genuen txantxa bat zela, ondoren Iruñetik atera ginen baina iparraldera joan beharrean hegoaldeko autopista artu genuen. Ohiuka hasi ginen txoferrari baina hark ez zuen ezer esan. Geldi gabe, sei hordu pasatu eta gero, herri itxusitxus batera iritsi ginen, villaconejos deitzen zen herrira. Jakina oso aserretutak geunden, baten batek txoferrari hil nahiko zuen baina galarazi genion.

    Autobusetik geitsi ginenean autobusa azkarazkar alde egin zuen. Herri hori untxiz beteta zegoen, eta oso susmagarria zen. Egun osoak aspertutak geunden eta untxiak ezin ziren erre ahal. Azken egunea autobusa etorri zen eta Iruñera etorri ginen.

    Espero dut agentzia salatzeko baina nahi dut auzo osoko jendea gure istorioa jakin, horregatik espero dut zure aldizkarian artikulo bat idaztea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Zuzendari jauna,
      Oso gai interesgaRri bati buruz hitz egin nahi dUt, eta espero DUT zure aldizkarian ARGITARATZEKO TOKITXO BAT NIRI EMATEA. Auzoko gazte taldearekin bidaiA bat egin nuen eta arazo asko IZAN genITuen.

      Beno hasiko naiz, DonostiAra jOAN GINEN bost egun hondartzan PASATZERA, baina autobuSa Txantreara ailegatu zenean, txoferrAK/GIDARIAK esan ZIGUN VIllaconejos-Era joango ginela. Denok pentsatu genuen txantxa bat zela, HORI ESAN ondoren, Iruñetik atera ginen baina iparraldera joan beharrean hegoaldeko autopista HArtu genuen. OIHUka hasi ginen/GINTZAIZKION txoferrari baina hark ez zuen ezer esan. GeldiTU gabe, sei ORrdu pasatu eta gero, herri itxusi-ItxusI batera iritsi ginen, VIllaconejos deitzen zen herrira. JakiNA, oso HAserretuTA geunden, baten batek txoferRA hil nahi zuen baina galarazi genion.

      Autobusetik JAITSI ginenean, autobusAK azkar-AZkar alde egin zuen. Herri hori untXiz beteta zegoen, eta oso susmagarria zen. Egun osoAN aspertuTA geunden eta untxiak ezin ziren erre ahal. Azken eguneaN autobusa etorri zen eta Iruñera etorri ginen.

      Espero dut BESTE BATI HORRELAKORIK EZ GERTATZEA, ETA HORRETARAKO agentzia salatzeko, nahi dut auzo osoko jendeAK gure istorioa jakiTEA, horregatik espero dut zure aldizkarian artikulo bat idaztea.

      Eliminar
  5. Arratsalde on zuzendari jauna:

    Pasa den astean bidai bat egin nuen, herriko lagunekin, eta honi buruz hitz egin nahi dut.

    Esango nuke oso esperientzia haserregarria zela. Beno, Saloura joan nahi genuen, aste bat pasatzera hondartzan. Orduan IHES agentzia kontratatu egin genuen, autobusa, hotela eta hori prestatzeko. Hasieran, dena ongi zen. Autobusa ailegatu zen eta saloura atera ginen. Baina Aragonen geundenean gure txoferra insolazioi bat sufritu zuen. Orduan ambulantzia bat etorri zen eta hospitalera joan ziren, gure txoferrekin. Guk ez dezakegu autoak edo autobusak gidatu. Beste autoa edo autobusa itxaron ginenan euri ari hasi zen, eta guk ez geneukan berokirik, hondartzara joaten ginelako. Orduan dena bustita geratu ginen. Zorionez Iruñaraino joaten ari zen autobus bat agertu zen.

    Bukaeran, bidaiatik gabe geratu ginen, orduan espero dut agentziak gure dirua bueltatzea.Gogoratu ekarri gutxienez bi txoferrak bidai batean.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Arratsalde on zuzendari jauna:

      Pasa den astean bidaiA bat egin nuen, herriko lagunekin, eta honi buruz hitz egin nahi dut.

      Esango nuke oso esperientzia haserregarria zela. Beno, Saloura joan nahi genuen, HONdartzan aste bat pasatzera . Orduan IHES agentzia kontrataTU genuen, autobusa, hotela eta hori prestatzeko. Hasieran, dena ongi zen. Autobusa ailegatu zen eta SAloura atera ginen. Baina AragoIen geundenean gure txoferrAK insolazioi bat sufritu zuen. Orduan aNbulantzia bat etorri zen eta hospitalera joan ziren, gure txoferrekin. Guk ez GENITZAKEEN autoak edo autobusak gidatu. Beste auto BATI edo autobus BATI itxaron ARI ginenEan, euriA hasi zUen, eta guk ez geneukan berokirik, hondartzara joaten ginelako. Orduan dena bustita geratu ginen. Zorionez IruñEraino ZIHOAN autobus bat agertu zen.

      Bukaeran, bidaiaRIk gabe geratu ginen, orduan espero dut agentziak gure dirua bueltatzea.Gogoratu HURRENGORAKO gutxienez bi txofer bidaiA batean EKARTZEKO.

      Eliminar