sábado, 9 de mayo de 2015

MUSIKA JAISTEA

 
Musika Internetetik dohainik jaisteko ohituraz idatzi behar duzu. Iritzi-artikulua egin behar duzu.
 
CD salmentak: –%30 • Gazteek Internetetik dohainik jaitsi•Dohaineko deskargek musika industria kolokan •Deskargen aurka, Europako gobernuek neurri gero eta zorrotzagoak• Sarean milioika abesti
salgai: iTunes, Ibaimusik...• Musikari asko ospetsu Interneti esker• Espainiako SGAEk musika jartzea denei kobratu nahi:
tabernak...• Kerobiak bere disko berria sarean dohainik
 
 

12 comentarios:

  1. Aldi bakoitzean, jende gutxiago CDak erosten ari dira. Gaste eta elduen askok internetetik musikoa descargatzen ari dira, musitarako ez dutelako pagatzen ari eta nahi duzu musika guztia aurkitu ahal izango duzu.

    Krisiaren dirurik ez bezala, jende askok emulatzeko, arestzeko, bearsharetzeko, eta bar, bueltatzen ari dira. Baina, egunero, Gobernua zorrotzago da eta deskarga debekatzen du.

    Nire ustez, musika ez luke erosteko. Sentimendu bat eta artea delako. Niretzat, ospetsu bilakatu errekorra saltzen da

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. JendeAK GERO ETA CD gutxiAGO EROsten DITU. GaZte eta Heldu askok internetetik musika descargatzen ari dira, musitarako ez dutelako pagatzen ari eta nahi duzu musika guztia aurkitu ahal izango duzu.

      Krisiaren dirurik ez bezala, jende askok emulatzeko, arestzeko, bearsharetzeko, eta bar, bueltatzen ari dira. Baina, egunero, Gobernua zorrotzago da eta deskarga debekatzen du.

      Nire ustez, musika ez luke erosteko. Sentimendu bat eta artea delako. Niretzat, ospetsu bilakatu errekorra saltzen da

      Eliminar
  2. MUSIKA JAISTEA

    Gure garaian oso tipikoa da musika entzutea leku batera joaten ari zarenean. Nik uste dut oso erosoa dela 1000 abesti zure mobilan edukitzea ,nonnahi entzuteko. Baina normalean abesti horiek ilegalak dira, hau da, piratak.

    Nahiz eta ilegala izan, gaur egun pirateria oso zabalduta dago. Baina nahiko logikoa da. Zergatik ordainduko zenituzke doahinik lortu ahal duzun gauzak? Diruari dagokionez, nik esango nuke musika diskak oso garestiak direla. Horregatik merkeagoa eta erosoagoa da web batera joatea eta nahi duzun musika guztia jaistea. CD salmentak oso gaizki doazte, orduan Europako gobernuek neurri gero eta zorrotzagoak onartzen ari dira pirateriari buruz. Baina internet oso sare haundia da, eta nik uste dut ezin dutela den-dena kontrolatu. Nire ustez pirateria ez da arazo nagusi bat. Orduan komenigarria izango litzateke beste arazo batzuek solbentatzea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. joaten ari zarenean
      mobilan
      nonnahi
      ahal duzun
      CD salmentak
      DOAZTE
      PIRATERIARI BURUZ.
      ARAZO NAGUSIA
      ARAZO BATZUEK
      SOLBENTATZEA.

      Eliminar
    2. joatean/joaten zarenean
      mugikorrean
      nonahi, non-nahi
      dituzun
      dohainik
      doaz
      pirateriaren aurkako neurriak
      Europako gobernuak
      prestatzen hartzen
      batzuk
      konpontze, bideratzea, ahalbidatze,

      Eliminar
    3. toki batetik bestera
      harata-honata
      hara-hona

      Eliminar
  3. Nork ez du internetik musika jaisten? Gaurko aroan abesti edo diska bat eduki nahi duzunean internetera joaten zara eta hortik dohanik jaisten duzu. Nahiz eta legez kontrako izan nahiago dugu dohanik jeistea ordaindu baino.

    Askok uste dute pirateria desegokia dela musikarientzat, baina nik esango nuke ez dela egia. Hori baino, abesti kopia pirata gehiago egonda musikariak ospe hartuko dute eta hau bai komenigarria da. Diskak saltzean musikariak ez dute diru askorik irabasten, haren aberastasuna konzertu tiketetik datoz. Hori dela eta jende gehiago bere musika badu joango dira kontzertuetara.

    Bukatzeko esango dut kultura dohanik izan beharko dela.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. musikariak -ek
      musikariak -ek
      jende gehiago -ek
      ez ote du
      gaur egun, gure garaian
      puntuazioa
      dohainik
      legearen kontrako
      tu/ tu -tzea/tzea
      horren ordez
      ospe gehiago
      lukete
      hori
      irabazten
      emanaldi-txarteletik
      kulturak izan beharko lukeela

      Eliminar
  4. Gaur egun oso tipikoa da musika entzutea kalean eta etxean. Nik uste dut oso erosoa dela.Nahi duzun abestiak zure mobilan edukitzea eso erosoa da,nonnahi entzuteko. Baina geienetan abestiak ilegalak dira (piratak).

    Nahiz eta ilegala izan, gaur egun dena pirateatuta dago. Baina ori nahiko logikoa da. Zeren bestela eroasi egin behar dira. CD salmentak oso gaizki doazte, pirateriaren kontrako neurriak gero eta zorrotzagoak onartzen ari dira. Baina internet oso haundia da, nik uste dut ezin dutela den-dena kontrolatu. Uste dut komenigarriagoa izango litzateke beste arazoak bideratzea.

    ResponderEliminar
  5. Gaur egun oso tipikoa da musika entzutea kalean eta etxean. Nik uste dut oso erosoa dela.Nahi dITuzun abestiak zure mobilEan/MUGIKORREAN edukitzea eso erosoa da,nonahi entzuteko. Baina geHienetan abestiak ilegalak dira (piratak).

    Nahiz eta ilegala izan, gaur egun dena pirateatuta dago. Baina HOri nahiko logikoa da, zeren bestela erosi egin behar dira/baitira. CDen salmentak oso gaizki doaz. pirateriaren kontrako neurriak gero eta zorrotzagoak onartzen ari dira. Baina internet oso haundia da, nik uste dut ezin dutela den-dena kontrolatu. Uste dut komenigarriagoa izango litzatekeELA beste arazo BATZUK, KRISIA ESATE BATERAKO, bideratzeA PIRATERIARENA KONPONDU BAINO LEHEN.

    ResponderEliminar
  6. Abeslari famatu bat izango banintz eta jendea nire abestiak internetetik jaitsiko bazuten, es litzaidake importa.

    Abeslari bat edo musika talde bat ospetsuago bihurtzen da pertsona bat mobilean bere musika taldearen abestiak badauzka diskoak etxean izaten badu.
    Adibidez, nik musika talde bat interneten ezagutu nuen, YouTube-tik. Nafarroatik oso hurrun daude eta bere diskoak erostea sakrifizio ekonomiko bat izango zen, bidalketa-gastuak oso garestiak izango zirelako.
    Baina hona etortzen baldin badira sarrera erosi ahalko nuke, eta musika taldeak kontzertuko diruarekin bizi dira, gaur egun diskoen diruarekin bizitzea oso zaila da, bere abestiak nonahi dauzkagu, zertarako disko bat etxean edukitzea irratia badaukazu?

    Baina niretzat disko bat izatea ez litzaidake axola, nahi duzunean jarri ahal duzu, interneten ere, baina beste sentimendu bat da, ez da berdin, gehiago gustatzen zaizu abestia kostatu zaizulako, kasu honetan dirua, baina sakrifizio bat izan da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Abeslari famatu bat izango banintz eta jendea nire abestiak internetetik jaitsiko baLITU, eZ litzaidake iNportaTUKO.

      Abeslari bat edo musika talde bat ospetsuago bihurtzen da BALDIN ETA pertsona batEK bere musika-taldearen abestiak mobilean badauzka, EDO BALDIN ETA diskoak etxean izaten badITU.
      Adibidez, nik musika talde bat interneten ezagutu nuen, YouTube-tik. Nafarroatik oso hurrun daude eta bere diskoak erostea sakrifizio ekonomiko bat izango LITZATEKE, bidalketa-gastuak oso garestiak izango LIRATEKEElako.
      Baina hona etorRIKO baldin baLira, sarrera erosi ahalko nuke, eta musika taldeak kontzertuko diruarekin bizi AHAL dira. Gaur egun diskoen diruarekin bizitzea oso zaila da, bere abestiak nonahi dauzkagu, zertarako disko bat etxean edukitzea irratia badaukazu?

      Baina niRE USTEZ, disko bat izatea ez litzaidake axola, nahi duzunean jarri ahal duzu, interneten ere, baina beste sentimendu bat da, ez da berdin, gehiago gustatzen zaizu abestia kostatu zaizulako, kasu honetan dirua, baina sakrifizio bat izan da.

      Eliminar