martes, 17 de marzo de 2020

2020ko martxoaren 17a

B1 – BITARTEKOTZA (20 puntu) IDATZIZKO BITARTEKOTZA – LANA – 10 puntu 30 min.

Zure lagun bat irakaslea da eta lan bila dabil. Hiru ikastetxetatik iritsi zaizkio lan eskaintzak. Aholkatu zein den lanik egokiena berarentzat eta azaldu zergatik. Idatzi mezu bat aukera hauen berri emateko (100-120 hitz).

 1.Clases extraescolares con grupos reducidos. Alumnos entre 12 y 16 años. A 100km. de tu lugar de residencia.

2. Contrato en prácticas para 2 años. Contrato de 25 horas por semana. Máximo 2 meses. Grupos de 30 alumnos. A 30 minutos en autobús.

3. Monitor de tiempo libre. Alumnos entre 10 y 12 años. Contrato de un año para los meses de julio y agosto. A 300km. de tu ciudad.

21 comentarios:

  1. EGUN ON!
    LISTA PASATUKO DUT.
    NOR DAGO KONEKTATURIK.

    ResponderEliminar
  2. Kaixo lagun

    idazten zaitut esateko zein ikastetxera joan behar zaren nire ikuspuntutik. Nire ustez bigarren ikastetxea aukera egokiena dela.
    2 urtez praktiketan kontratatuta egongo zara. 25h astero, egunero 5 klase hemango dituzu. Gainera zuk bizi zaren lekutik soilik 30 minutura dago ikastetxea eta beste bi ikastetxeak hurrunago daude. Honen ondorioz, erosoagoa egongo zara egunero,

    guztia esan ondoren, bigarren ikastetxera joatea komenigarriena izango zen. espero dut nire iritzia laguntzea.
    Unai Unanua

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagunA:

      idazten DIZUT esateko zein ikastetxeTAra joan behar zaren/DUZUN nire ikuspuntutik/NIRE USTEZ. Nire ustez, bigarren ikastetxea aukeraRIK egokiena dela.
      2 urtez praktiketan kontratatuta egongo zara. 25 ORDU astero, egunero 5 klase EMango dituzu. Gainera ZU bizi zaren lekutik soilik 30 minutura dago ikastetxea eta beste bi ikastetxeak hurrunago daude. Honen ondorioz, erosoaGO egongo zara egunero,

      HORI guztia esan ondoren, bigarren ikastetxera joatea komenigarriena izango LITZATEKE. espero dut nire iritzia laguntzea.
      Unai Unanua

      Eliminar
    2. NIK HAU ZURI .....DIZUT
      ZEIN................MUGAGABEA
      ZU...........BIZI ZARA
      ALAI ...NAGO/ALAIA NAIZ
      HORI GUZTIA
      HIPOTETIKOA.....IZANGO LITZATEKE.

      Eliminar
  3. Amaia Iribarren

    Kaixo laguna, zer moduz?
    Ikusi dut lana behar duzu. Hiru ikastetxe begiratu dut, eta uste dut onak direla. Zer pentsatzen duzu?
    Lehengoa oso hurbil dago, baina ikasle gutxi ditu, gutxi gora bera 10 ikasle klasean. Klasepartikularrak izango dira.
    Bigarren aukera hobegoa da. Klasean, 30 irakasle edukiko duzu eta kontratu bat edukiko duzu, bi urteko. Busez joango zara klasera, 30 minutu kostatuko da.
    Nik uste dut hirugarren aukera dibertigarriena dela. Denbora libreko monitore izango zara. Zer uste duzu? Baina puntu txarrak dauka. Hau lana udan da, eta pentsatu dut es zaizula gustatzen.
    Agur laguna, ondeó pasa!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna, zer moduz?
      Ikusi dut lana behar duzuLA. Hiru ikastetxe begiratu dITut, eta uste dut onak direla. Zer pentsatzen duzu?
      LehenA oso hurbil dago, baina ikasle gutxi ditu, gutxi gora bera 10 ikasle klasean. Klase partikularrak izango dira.
      Bigarren aukera hobeA da. Klasean, 30 iKasle edukiko dITuzu eta kontratu bat edukiko duzu, bi urtekoA. Busez joango zara klasera, 30 minutu kostatuko ZAIZU.
      Nik uste dut hirugarren aukera dibertigarriena dela. Denbora libreko monitore izango zara. Zer uste duzu? Baina puntu txarrak dauZka. lan HORI udan da, eta pentsatu dut eZ zaizula gustatzen.
      Agur laguna, ondeó pasa!!!

      Eliminar
    2. USTE DUT...................-(E)LA
      DUT/DITUT
      LEHENA
      ona............hobea
      ongi.............hobeto/ hobeki.
      kostatuko....nor-nori
      dauka/dauzka
      etxe hau/etxe hori

      Eliminar
    3. Ederki, Amaia, datorren asteartean gehiago. Aspertzen bazarete, nik asmakizun batzuk (adivinanzas) jarriko dizkizuet.

      Eliminar